Ši diena yra jau kitokia nei vakarykštė, o rytojus - tai visiškai naujas, kūrybiškas, technologiškai pažengęs pasaulis.ThinkFun įmonė daro viską, ką gali, siekdami užtikrinti, jog vaikai yra tam pasauliui tinkamai pasiruošę, paversdami mokymąsi linksmybėmis.

“Įžiebkite savo protą” - ragina ThinkFun kūrėjų komanda, pristatydama naujus, smagius, kokybiškus žaidimus bei galvosūkius, padedančius lavinti kritinį mąstymą, kūrybingumą, STEM ir kitus įgūdžius.

Ši, daugybę apdovanojimų pelniusi ir ilgametę patirtį pasaulinėje žaislų rinkoje turinti įmonė siekia pasaulį pakeisti per žaidimą, paversti mokymąsi smagiu užsiėmimu ir padėti užauginti tikrus šių dienų Herojus. Tokia ir yra ThinkFun misija - sukurti ne tik linksmus, bet ir vaikų loginį mąstymą, kūrybiškumą bei STEM įgūdžius vystančius žaidimus, kuriuos žaisdami mažieji turės galimybę užaugti asmenimis, gebančiais pakeisti pasaulį į gera.

Turime Jums puikią žinią - ThinkFun grįžta į edukaciniai.lt elektroninę parduotuvę. Šiuo metu atkeliavo ne tik įvairiausių naujų, tačiau ir daugelio jau pamėgtų ThinkFun lavinamųjų žaidimų. Kviečiame susipažinti su populiariausiais, pirkėjų jau įvertintais žaidimais bei naujienomis, kurios, neabejojame, tikrai užkariaus tiek Ateities Herojų, tiek suaugusiųjų protus.

Rush Hour

Rush Hour - tai kultinis, kompanijos visų laikų populiariausias, daugybę apdovanojimų pelnęs žaidimas, nepaliekantis abejingų net išrankiausių galvosūkių mėgėjų. 40 įvairaus sudėtingumo iššūkių patraukia Ateities Herojų dėmesį, skatina kritiškai mąstyti ir lavina jų loginius sugebėjimus. Rush Hour yra patekęs į Tėvų pasirinkimo 25 geriausių žaislų per 25 metus sąrašą ir buvo išrinktas kaip vienas geriausių loginių visų laikų žaidimų.

                   

Spin-a-roo

Spin-a-roo - tai smagus žaidimas, įtrauksiantis visą šeimą į skaičiavimo ir rūšiavimo pasaulį. Galimi du žaidimo variantai. Mažieji Ateities Herojai gali pasirinkti rūšiavimo užduotį - kuo greičiau surasti kiek įmanoma daugiau spalvų ir skaičių porų, nurodytų jų kortelėje. Labiau pažengę žaidėjai kviečiami išmėginti skaičiavimo užduotį - surinkti kuo daugiau žetonų skaičiuojant aukštyn-žemyn nuo vieno iki dešimties! Šis žaidimas neabejotinai leis vaikams pamilti matematiką ir susidraugauti su skaičiais.

Robot Turtles 

Robot Turtles - tai stalo žaidimas 3–8 metų amžiaus vaikams, po truputį mokantis juos programavimo pagrindų nuo pat ankstyvo amžiaus! Taisykles išmokti truksite vos kelias akimirkas, o tuomet galėsite pasinerti į valandas trunkantį žaidimo ir mokymosi džiaugsmą. Mažieji net nenutuoks, jog smagiai žaisdami jie tuo pačiu mokosi. Kompiuterinis raštingumas neabejotinai tampa vis aktualesnis šiandieniniame pasaulyje, todėl žaidimas Robot Turtles yra ne tik smagi pramoga, bet ir itin vertinga priemonė, supažindinanti vaikus su šiuo svarbiu įgūdžiu. 

Šalia jau pamėgtų ir išbandytų žaidimų, siūlome ne vieną smagią ir įdomią naujieną.

Roller Coaster Challenge

Roller Coaster Challenge - tai jaudinantis inžinerinis iššūkis, kuriame žaidėjai turi galimybę pastatyti savo unikalius nusileidimo kalnelius. Žaidimas sujungia loginės dėlionės elementus su kūrybingumo ugdymu. Įveikę kiekvieną iššūkį, galite stebėti tikrą linksmųjų kalnelių mašinėlę, besileidžiančią Jūsų sukurta trasa. Roller Coaster Challenge yra nepakartojamas edukacinis užsiėmimas, gerinantis inžinerinius, aiškinimo ir planavimo įgūdžius.

Thinking Putty Puzzle

Žaidimas ”Thinking Putty Puzzle” yra unikalus, proto galimybes plečiantis loginis galvosūkis. Kiekvienas iš 60 skirtingo sudėtingumo iššūkių privers išmėginti erdvinio mąstymo įgūdžius stengiantis sujungti visų šešių spalvų žaidimo taškus, esančius ant žaidimo lentos. Viskas ne taip lengva, kaip gali nuskambėti, nes skirtingų spalvų keliai susikirsti negali, todėl teks gerai pasukti galvą ir ištempti kiekvieną spalvą skirtingais keliais, tiltais ar aplink blokelius. 

Math Dice

Math Dice - tai greitas ir linksmas matematinis kauliukų žaidimas, su kuriuo matematika tampa dar smagesnė. Šiame žaidime teks pasitelkti įvairius matematinius veiksmus - sudėtį, atimtį, daugybą, dalybą - bei pasinaudojus visomis žiniomis sukurti lygtį, esančią arčiausiai (arba lygią) tikslo. Šis iššūkių kupinas ir labai linksmas žaidimas padeda žaidėjams pagerinti matematinius įgūdžius ir paaštrina jų kritinį bei loginį mąstymą.

Anot įmonės ThinkFun įkūrėjų, vaikai jau gimsta kūrybingi, galima sakyti, kūrybiškumas yra užkoduotas jų DNR. Todėl kai suteikiame galimybę vaikams žaisti laisvai, neapribodami griežtomis taisyklėmis ir neįsprausdami į teisingo/klaidingo sprendimo rėmus, jie gali sparčiai tobulėti ir atskleisti savo prigimtinį kūrybingumą.